Najnowsze Wpisy

Kikut!! Komentarze (0)
02. stycznia 2004 22:54:00
linkologia.pl spis.pl

No więc własnie pomyslalam ze moze bym cos skrobnela

nie bardzo wiem co

moze sie przedstawie?

albo i nie bo po co

i tak mnie nie znacie

moze to i lepiej

dla mnie i dla was! beueheheheh

nie zamierzam sie rozpisywac

powiem tylko ze moj chomik odgryzl sobie noge

i jest mi ztego powodu cholernie przykro

jak zdechnie bedzie stypa

oczywiscie mu tego nie zycze

teraz ma takiego fajnego kikuta

zamiast chodzic fajnie skacze

Nie!! nie jestem sadystka!

mozecie wierzyc lub nie

nic mnie to nie obchodzi!

SŁIT DRIMS!

PA robale:)

 

lusaaa : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
2930311234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930311

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

aaania | sindi1991 | siodmego-sierpnia | mali | fili | Mailing